Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

sushi smaczne lecz wymaga dopracowania, np aby kawalki byly pokrojone w rowne kawalki oraz zeby sie nie rozpadaly.

Olga

Dziękujemy za opinie. Uwagi już zostały zgłoszone na kuchnie i będzie tylko lepiej. pozdrawiamy
~ Zespół Restauracja Pan Sushi

W zestawie partybox nie było rolek ze świeża ryba które powinny być. Zamiast california Rainbow dostałam zwykle z paluszkami surimi. W sushiday premium nie było nigiri. Mam zdjęcia zestawów na potwierdzenie. To naciąganie klienta i obniżanie jakości (którą do tej pory polecałam znajomym - zamawiam często bezposrednio w lokalu - a teraz przestanę bo się bardzo zawiodłam). Cóż moja ryba pewnie przydała się komuś innemu na święta. Ciekawe ilu jeszcze klientów dostało zestawy o obniżonej wartości.

Ewa

Witamy. Bardzo dziwna sytuacja. Na drugi raz zapraszamy od razu do bezpośredniej reklamacji tym bardziej jak ma Pani zdjęcia :/ Mamy bardzo dużo zamówień więc to mógł być zupełnie "ludzki" błąd. Lokal odpowiedzialny za zamówienie wyjaśni i naprawi Pani rozczarowanie NAPEWNO :) . Życzymy najlepszego z Nowym rokiem <3
~ Zespół Restauracja Pan Sushi

Pyszne jedzonko, szybka dostawa, polecam

Karolina

dziękujemy <3
~ Zespół Restauracja Pan Sushi